16 december, 2006

døgnrapport


Kun røget ca 6 cigaretter det sidste døgn.
Har til gengæld også arbejdet og sovet meget. Og i de to situationer ryger jeg jo ikke.
Har ikke dyrket motion overhovedet, og har spist ret usundt, ingen frugt og grønt. Har spist frikadeller i nat, og pasta i går aftes.

Er næsten lige vågnet (har nattevagter i øjeblikket). Havde en smuk drøm. Havde lyst til at sove videre.
Har usigeligt meget lyst til salat. Skal over til veninde og spise lige om lidt. Håber ikke hun serverer pizza som hun plejer. Hvis jeg havde salat i køleskabet, kunne jeg mixe én og tage den med. Men det har jeg ikke. Og butikkerne har lukket. Nå, vi sér. Måske hár hun lavet salat, velvidende at jeg godt kan lide det..

1 Comments:

At 8:44 PM, Blogger splejsen said...

En skiveskåren tomat til kyllingeschnitzlerne.
Ikke et ondt ord om veninden. Hun kan jo ikke vide, at min krop er i akut mangel på vitaminer.
Jeg fantaserer om salaten på billedet. Elsker ceasar salad!

 

Send en kommentar

<< Home