19 december, 2006

lang nat coming up


Tog mig helt ekstraordinært sammen, og kørte til gymnastik i løbeklubben i går.
Det lod sig gøre, fordi lillebror ikke skulle til spejder (som han er startet på og som kolliderer med gymnastikken).
Børnene var med, for det er heldigvis tillads at tage sit afkom med, hvis man ikke har en børnepasser derhjemme.
Men i går var der juleafslutning, så vi skulle næsten ikke træne! Vi skulle træne LIDT, og så en omgang stikbold (hvor jeg blev skudt ned af en eks-håndboldspiller som var umulig at få ram på, så jeg sad og var "død" hele spillet!), og så hygge med kage og sodavand!!
Jeg var faktisk ret skuffet.
Så mens de andre åd kage, tog jeg lige nogle omgange i ribben, nu jeg var varmet op.
MEN i aften skal jeg i byen. Big Time!
Den årlige druktur med min veninde fra Jylland (der nu er flyttet til Sjælland, desværre 100 km fra mig).
Vi skal på diverse skumle barer, indtil vi ikke gider mere.
Vi overnatter hos hendes bror i NV.
Så jeg er altså ikke på vej til at blive sundheds-apostel lige foreløbig!
Det bliver nok den sidste rigtig alvorlige krampetrækning i mit usunde liv! Der skal i hvertfald ikke spares på smøgerne og øllerne!..