02 januar, 2007

Bare spring videre til næste blog

Jeg kunne bare lade som ingenting. Tie stille. Holde det for mig selv.
Men jeg er nødt til at være ærlig. Ellers duer det ikke.
Hvordan gik min første rygestopdag?

Det gik rigtig dårligt.
Jeg faldt i. Med et brag!

Det var også en åndsvag dag at forsøge at stoppe.
Hvor jeg ikke har børnene, og bare dasker rundt i min ensomme rastløshed.
Satte udlejnings-dvd'en med Nordkraft på. Havde ikke set filmen før.
Efter de første 10 minutter SÅ måtte jeg bare ryge!
Gav totalt fanden i det, og ræsede ned på tanken efter to øl og 10 smøger.
Og røg ALLE 10 cigaretter!

Skulle aldrig have sat den film på.
Hvorfor havde svømmehallen ikke åben?..
Hvorfor har jeg rygrad som en regnorm?!

Men jeg må gøre ligesom i AA.
Tage 24 timer ad gangen. Jeg er jo ikke en quitter, vel?..

Hvis nogen rygestopper læser dette, så glæd dig over at være nået så meget længere i processen.
Jeg er nu "back to square one".

Men jeg giver ikke op.
Jeg skriver igen i morgen.

Heldigvis er cigaret-pakken tom.
Og i morgen har svømmehallen åben.
Og børnene kommer hjem!

6 Comments:

At 8:00 PM, Blogger Lene said...

Vi følger dig og hepper med, for her i huset er det manden, der har taget det store skridt, så sygeplejersken her har købt plaster og inhalator. jeg håber for jer, at det lykkes

 
At 8:02 PM, Blogger Lene said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

 
At 8:49 PM, Blogger susling said...

faldt også i -øv......men som du siger 24 t. af gangen.....ryger den sidste fra 10 stks.pakken nu og så er det slut.........pyy.....

 
At 9:15 PM, Blogger Regitze said...

åh, Splejsen. jeg stoppede den 2. og har indtil videre holdt den gående tredive timer og ni minutter.
skidt med at du faldt igennem. det vigtigste er, at du ikke falder i igen. du har ikke ryggrad som en regnorm - vi er igang med stofafvænning, det er fame ikke let. og nærmest umuligt, hvis det er viljestyrken, der skal bære successen igennem.

 
At 9:00 PM, Blogger Jon S. Hansen said...

Hej.
Læste lidt om jeres problemmer med at kvitte smøgerne. Jeg har prøvet et rygestopprogram som virkede for en gangs skyld. Har ikke røget over 3mdr. Det er egentlig bare en hypnose-fil på mp-3 som jeg hørte tre gange, hvor efter jeg mistede lysten til at ryge. Det koster 247,- men de lover pengene tilbage hvis du ikke stopper. Det er på engelsk, men let at forstå. Jeg har ikke haft engelsk siden folkeskolen for 25 år siden, og havde ikke problemmer med at forstå det. Der følger også en masse tekst filer med og en aflapningsmeditation. Held og lykke, hvis du vil prøve det.
http://rygestop.quitsmokin.hop.clickbank.net

Mvh Jon .

 
At 9:49 AM, Blogger Jon S. Hansen said...

Hej Splejs. Det behøver ikke være så svært at stoppe. Jeg stoppede med at ryge for snart 3 mdr. siden, har røget i over 20 år. Det gik uden problemer med at stoppe selvom jeg røg 30-40 cigaetter om dagen. Jeg brugte en rygestophypnose jeg downloadede på nettet. Den var godt nok på engelsk, men ikke svært at forstå, selvom jeg ikke har haft engelsk siden folkeskolen, ( for 25 år siden). Det betød faktisk at jeg "glemte" at være rygestrængende. Hypnosefilen varer 38 minutter, og jeg hørte den kun tre gange ialt. Den kostede 47$, dvs. ca 260 kr, men de lover du får pengene tilbage hvis du ikke stopper. Du skal bare sende en e-mail, så refundere de beløbet. Der er en masse tekst-filer med om at holde vægten, og noget de kalder terapi, som også er meget brugbart at læse om, når man vil stoppe. Jeg synes det er det bedste rygestop-tilbud jeg har set, da de lover pengene tilbage, hvis du ikke stopper. Du kan selv prøve at se hvad du synes her: http://7edbcqb5ij5fyw9l1cwrrkwf-f.hop.clickbank.net/
HELD OG LYKKE.
Mvh Jon

 

Send en kommentar

<< Home