27 januar, 2007

Ovenstående er webcam fra Isaberg. Endelig sne!


Jeg var da i svømmehallen i går.

Svømmede som var der en haj i hælene på mig. Havde så dårlig samvittighed over bare at have siddet på min røv hele dagen, så NU sku der bare svømmes.!

Det var en uge siden jeg havde været der sidst.

Det er bare ikke godt nok.


Men jeg er slank!

Har åbenbart tabt mig, så jeg igen kan passe de gamle cowboybukser. Havde ellers købt nye inden Paris-turen, fordi jeg havde taget på.

Dem kan jeg selvfølgelig stadig passe, selvom de sidder noget løst, og kræver bælte..


Rygningen?

Ja, jeg ryger cirka fem lyserøde Manitou om dagen. Med niko-filter.

Rygestoppet er sat i bero.


Det kan være motivationen kommer lige om hjørnet, for på tirsdag tager jeg et smut til Isaberg. Der er heldigvis endelig faldet sne! Så opdager jeg nok, at jeg vist heller må tage mig sammen.

Vi skal med mine Disney-venner. Og vi glæder os! Børnene må så bare holde fri fra skole. Disney-vennerne er nemlig kun med på at tage derop en hverdag, hvor der ikke er så crowded. Og det er jeg helt enig i.

Jeg har planlagt endnu en Isaberg-tur omkring 1. marts, sammen med en anden veninde.

Sidst i marts skal vi på den årlige tilbagevendende klubtur til Norge, fire dage i det skønne Hemsedal. Da skulle formen altså meget gerne være meget meget bedre!..