17 januar, 2007

Plask!

Nå, jeg må vist hellere krybe til korset og indrømme, at jeg faldt i igen.
For nøjagtig en uge siden.
Jeg blev så pisse-træt af det hele. Havde (og har) enormt mange ting at spekulere over, og orkede ikke længere være sur og rastløs og søvnløs.

Det var en helt bevidst beslutning jeg traf, da jeg kørte ned og købte 20 natur-cigaretter og en pakke nikotin-filtre.
I erkendelse af, at det var et dårligt tidspunkt at stoppe på.
Men jeg havde troet, at jeg hurtigt kunne få det bedre fysisk, og derved bedre være i stand til at takle alle de andre problemer jeg går og tumler med. Men sådan var det ikke. Jeg fik det bare værre. Og søvnløsheden var virkelig det, der fik mig helt ned med nakken!

Siden har jeg røget 5-6 cigaretter hver aften.
Så nu er jeg bare næsten tilbage hvor jeg startede. Bortset fra altså, at jeg ryger med filter på.
Jeg er ikke blevet glad overnight, men det går bedre med at sove, plus jeg kan bruge cigaretterne som hjælp, når jeg er ved at gå ud af mit gode skin.
Og formen er helt elendig. Jeg må virkelig tage mig sammen, så jeg kan klare skiferien til marts..!

Jeg har ikke givet op.
Jeg har virkelig en intention om at stoppe.
Men der skal bare lige være lidt styr på alt det andet først..
Indtil da opdaterer jeg bloggen med selv-ros, når jeg har været en god pige og dyrket noget motion..